Hopp til hovedinnhold

Årets sosiale entreprenør

Kvart år arrangerer Ferd sin konferanse om sosialt entreprenørskap, og i ettermiddag kunne H.K.H. Kronprinsesse Mette-Marit dele ut prisen Årets sosiale entreprenør 2014 til Monsterbedriften AS.

13.02.2014
  • Ferd ønskjer å gje eit ekstra løft til sosiale entreprenørar som har ein forretningsmodell som gjer det mogleg å nå ut til flest mogleg med størst mogleg effekt.

I kriteria for tildelinga heiter det blant anna:

Årets sosiale entreprenør skaper varige verdiar og set tydelege spor. Årets sosiale entreprenør

  • har prøvd ut nye løysingar på sosiale utfordringar i Noreg
  • kan vise til gode sosiale resultat
  • bruker forretningsmessige modellar for å gjere bedrifta eller organisasjonen levedyktig.
  • er oppteken av dei sosiale resultata, men klarer å bruke den økonomiske botnlinja til å byggje strukturar for å kunne hjelpe flest mogleg fortast mogleg, noko som gjer bedrifta levedyktig over tid

Monsterbedriften AS

Om prisvinnaren i år skriv juryen:

"Ideen bak Monsterbedriften kom i 2003, og siden den gang er 5500 bad revet og klargjort for rehabilitering. De ansatte er i stor grad tidligere innsatte som trenger ansettelse og et nytt miljø når de starter på nytt.

Det juryen først vil fremheve med denne kandidaten, er det tydelige og robuste verdigrunnlaget denne virksomheten er tuftet på. Dette kombinert med det helhetlige konseptet gjør virksomheten troverdig. Det siste året har kandidaten hatt stor progresjon og kraftig vekst. De har også profesjonalisert og utvidet virksomheten. De har etablert et AS og med det skapt strukturer bedre egnet for vekst. De har vist at de kan etablere seg på nye steder. De har økt både omsetning og antall ansatte.

Monsterbedriften har gjennom flere år vist at de har funnet en nisje i markedet, og at de leverer godt på det de selger. De har gjennomføringsevne, noe de har vist både ved langvarig drift av virksomheten og også i endringsprosessene og veksten de har vært gjennom. Etter nominasjonen til Årets sosiale entreprenør 2013 satte kandidaten seg store mål for videre utvikling, og de har nådd dem. De har vist fremdrift, og de har konkrete planer for videre etableringer.

Menneskene i denne virksomheten er ikke monstre, de er det motsatte. De river ikke bare ned, de bygger opp."

Juryen

Alle dei nominerte får ein pengepremie, og den som blir vald til Årets sosiale entreprenør, vinn ein halv million kroner til vidareutvikling av selskapet.

Medlemmer i årets jury har forutan Johan Andresen (styreleiar i Ferd) vore fjorårsvinnaren Anne Dubrau (grunnleggjaren av Epleslang), Anita Krohn Traaseth, ceo i HP, André Støylen, administrerande direktør i Sparebankstiftelsen, og Odd Christoffer Hansen, tidlegare leiar av McKinsey.



Relaterte lenker

Del denne artikkelen på Facebook eller Twitter

Del på Twitter Del på Facebook