Heia Norge!
Det er fotballfeber i Norge, og litt Norge-feber i fotball-VM! Hennes Kongelige Høyhet Prinsesse Ingrid Alexandra og Prins Sverre Magnus var på plass på MetLife Stadium da Norge slo Senegal i sin andre gruppespillkamp.
23. juni 2026

For første gang på 28 år er Norge i et fotball-VM for herrer, og sammen med mange tusen tilreisende fra Norge heiet Prinsessen og Prinsen frem de norske herrene. Etter en spennende kamp, innbyttermål fra Holmgren Pedersen og to fra Haaland endte det med tre poeng og norsk seier.
Norge er med det videre i fotball-VM!
